Wywiad z ekspertem ds. salonów, Emmą Wakefield

News

Czy zastanawiasz się dlaczego nie masz już pełnych rezerwacji? Albo dlaczego tak trudno jest pozyskać nowych klientów i zdobyć ich lojalność? Cóż, to tylko kilka z wielu tematów poruszanych przez mentorkę sukcesu salonu, Emmę Wakefield. Tak jak Versum, Emma pracuje codziennie z właścicielami salonów, aby pomóc im lepiej prowadzić i zarządzać ich firmami. Przeprowadziliśmy wywiad z Emmą na temat jej kariery i oczywiście sekretów dobrze zarządzanego salonu - oto, co miała do powiedzenia.

Julius: Dziękujemy za wzięcie udziału w naszym wywiadzie - na początek, skąd wiedziałaś, że zostanie mentorem biznesu beauty to kierunek dla Ciebie?

Emma: Cześć, bardzo dziękuję za zaproszenie! 10 lat temu zdobyłam kwalifikacje kosmetyczki, a kilka lat temu założyłam swój domowy salon. Popełniłam wiele błędów i niepotrzebnie wydałam mnóstwo pieniędzy, ale szybko się odnalazłam i po 6 miesiącach miałam już komplet rezerwacji!

Nie było to dla mnie wystarczające, więc zakwalifikowałam się jako nauczyciel i przez pewien czas uczyłam techniki paznokci, ale wiedziałam, że wszystko, co chcę robić, to pomagać kobietom w branży kosmetycznej w tworzeniu udanego salonu dla siebie i wiedziałam, jak im w tym pomóc.

Julius: Jako kosmetyczka, jaki jest/był problem, z którym mierzysz się/mierzyłaś się w swoim biznesie? Jak udało Ci się go rozwiązać?

Emma: Miałam ten sam problem, co prawie wszystkie początkujące kosmetyczki, a mianowicie jak zdobyć i utrzymać klientów. I to nie byle jakich klientów, ale takich, którzy będą płacić ceny, które ja chciałam pobierać!

Musiałam się wiele nauczyć na temat bycia widoczną i obecną w mediach społecznościowych, a w końcu znalazłam mentora, który mi pomógł. Jedną z najlepszych rzeczy, jakie zrobiłam, było zdobycie oprogramowania, które pozwalało klientom na rezerwację online, ponieważ eliminowało to wszystkie niezręczne, czasochłonne rozmowy tam i z powrotem podczas rezerwacji przez wiadomości.

Julius: Versum pomaga właścicielom salonów prowadzić i zarządzać ich biznesem bardziej efektywnie - jakie są Twoje przemyślenia na temat cyfrowych systemów dla salonów?

Emma: To jest absolutna konieczność! Posiadanie możliwości tworzenia harmonogramu pracy, który działa dla Ciebie, śledzenie wydatków i sprawdzanie jakie zabiegi są najbardziej popularne.

Zautomatyzowane przypomnienia o wizytach i rezerwacje online zmieniły całkowicie oblicze branży kosmetycznej.

Julius: Opowiedz nam o swoim członkostwie w Clique - jak to działa?

Emma: The Clique jest członkostwem w Her Beauty Empire, które jest społecznością z misją wzmocnienia pozycji kobiet w przemyśle kosmetycznym. Dostarcza narzędzia, nauki i wsparcie, aby pomóc kobietom zbudować udany biznes kosmetyczny. Wewnątrz znajdują się mistrzowskie kursy prowadzone przez ekspertów, grafiki do pobrania dla mediów społecznościowych, motywacyjne wygaszacze ekranu oraz bardzo ważna Biblia Biznesu Urody.

Julius: Pracujesz regularnie z właścicielami salonów - jakie są ich najczęstsze problemy i jak je rozwiązujesz?

Emma: Zwykle widzę bardzo podobne problemy u klientów, z którymi pracuję, począwszy od tego, że nie wiedzą jak zdobyć lub utrzymać klientów, a skończywszy na ich własnych ograniczających przekonaniach, które przeszkadzają im w budowaniu udanego biznesu. Pracujemy nad tym, aby dotrzeć do sedna przeszkód i opracować strategię dla każdego klienta, a ja wspieram go na każdym kroku.

Juliusz: Jaka jest jedna rada, którą dajesz wszystkim swoim zwolennikom?

Emma: Poznaj swoją wartość! (i nie przestawaj się uczyć)

Julius: W porządku, teraz część rozrywkowa - o co chciałabyś nas zapytać?

Emma: Jaka jest Twoja ulubiona cecha oprogramowania Versum i dlaczego wszystkie szefowe salonów kosmetycznych powinny go używać?

Julius: Osobiście mam kilka ulubionych - jednak najbardziej lubię pokazywać możliwości marketingowe Versum. W tej dziedzinie system jest niezawodny - każdy klient ma swój własny rekord i możesz tworzyć grupy z klientami, którzy spełniają te same kryteria. Na przykład, możesz tworzyć oferty dla klientów płci męskiej, powyżej 25 roku życia, którzy wydali co najmniej 100 funtów - aha, i którzy wcześniej zarezerwowali męską fryzurę - system przechowuje wszystko na temat Twojego klienta. Istnieje również opcja podziękowania im za pierwszą wizytę i zachęcenia ich do ponownej rezerwacji dzięki funkcji Marketing Automation Versum. Co najlepsze, tworzenie i uruchamianie kampanii marketingowych odbywa się za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Możesz znaleźć stronę Emmy Wakefield na Instagramie @herbeautyempire i dowiedzieć się więcej o jej kursach mentorskich na jej stronie, https://emmawakefield.com/.

[Razem: 7 Średnia: 5/5] Zapisz się na newsletter Możesz zapoznać się z polityką prywatności tutaj.