Prawda o najlepszych hashtagach spa
Hashtagi spa - używasz ich religijnie w każdym ze swoich postów. Doprawiasz zdjęcia klientów, filmy bumerangowe swojego zespołu i selfie na łóżku do masażu szeroką gamą hashtagów spa, aby rozprzestrzeniać dobre słowo o swoim biznesie. Jeśli wiesz, jak one działają, to są szanse, że możesz nawet użyć bardziej lokalnych hashtagów, aby zdobyć popularność na skalę lokalną i przyciągnąć klientów. Ale co z tymi topowymi hashtagami dla spa? I nie chodzi nam o te, które mają kilkaset lub tysiąc użyć - mówimy o tych, które mają setki tysięcy i miliony! Dlaczego są one bardziej popularne niż reszta? Czy są skuteczne? Czy powinieneś używać ich w swoich postach? Jeśli zadajesz sobie te pytania, odpowiedzi znajdziesz poniżej!
Dlaczego topowe hashtagi spa są na szczycie?
Oczywistą odpowiedzią na to pytanie jest to, że te hashtagi są najczęściej używane. Ale co sprawia, że są one tak popularne? To dość proste - wiele z tych hashtagów działa jako główne kategorie. Jeśli użyjesz hashtagu "#spa" pod postem, ten post trafia do grupy największych kategorii. Teraz wyobraź sobie, ile jest firm spa na całym świecie i ilu klientów odwiedza spa każdego dnia. Jeśli wszyscy oni używają hashtagu #spa pod swoimi postami z nim związanymi, nie jest niespodzianką, dlaczego topowe hashtagi spa mają pod sobą wiele postów.
Teraz możesz się zastanawiać "dlaczego hashtagi spa, których używam nie są tak popularne jak #spa"? Istnieje wiele powodów - Twój może być nowy, może być pisany niepoprawnie lub jest po prostu zbyt lokalny. Hashtagi wymagają czasu i muszą być trendy, aby rosnąć w siłę. Jeśli Twój biznes spa jest jedynym tego typu w Twojej okolicy, używanie hashtagu "#[wstaw swoje miasto]spa" może nie być trendy. Jeśli Twój biznes jest zlokalizowany we wschodnim Londynie, użycie hashtagu "#Londonspa" będzie lepszą opcją niż "#easternlondonspa", ponieważ jest on łatwiejszy do zapamiętania i jest szerszy - ale nie za szeroki.
Czy topowe hashtagi spa są skuteczne?
To czy te hashtagi są skuteczne zależy od Twojego celu - czy planujesz przyciągnąć klientów z ich pomocą? A może planujesz dotrzeć do podobnych właścicieli spa i zaprzyjaźnić się z nimi? Jeśli to drugie jest tym, czego szukasz, to użycie topowych hashtagów spa w Twoich postach będzie idealne. Jednakże, jeśli skupiasz się na przyciąganiu klientów do swojego biznesu, wtedy używanie bardziej lokalnych hashtagów będzie lepszą opcją.
Ale znowu, czy nie wspomnieliśmy, że lokalne hashtagi mogą nie robić fali? To prawda - ale jeśli mają przyzwoitą popularność, to powinieneś ich używać! Jeśli chcesz przykuć uwagę potencjalnych klientów na Instagramie zdjęciem swojego relaksującego gabinetu masażu, poszukaj lokalnych hashtagów związanych z uzdrowiskami, które mają od kilkuset do około 500 000 postów pod sobą. Jeśli hashtag został użyty zbyt mało razy, wtedy to wspaniałe zdjęcie wnętrza Twojego spa nie dotrze do wielu ludzi. Jeśli chodzi o użycie topowych hashtagów spa, może ono zgubić się w stercie innych postów i nigdy nie dotrzeć do zamierzonej grupy odbiorców.
Czy powinieneś używać najpopularniejszych hashtagów spa?
Krótka odpowiedź brzmi tak, ale nie polegaj zbytnio na najczęściej używanych hashtagach spa . Instagram pozwala na dodanie do 30, więc najlepiej, abyś był z nimi kreatywny! Uwzględnij hashtagi dotyczące lokalizacji Twojej firmy, zabiegów, które oferujesz i rodzaju spa, które posiadasz. Zamiast używać tylko hashtagów takich jak #spa, #spasalon, #massage, #aromatherapy, #waxing, dodaj do nich swoje miasto, np. #londonspa, #londonmassage, #londonaromatherapy, itp. Nawet jeśli Twoja firma nie jest zlokalizowana w samym środku miasta, to i tak pomoże to potencjalnym klientom znaleźć Twoje spa poprzez hashtagi na Instagramie.
Jednakże, jeśli regularnie używasz tych topowych hashtagów, Twoja firma może w końcu trafić na stronę "explore" na Instagramie. Posty, które zdobywają najwięcej zaangażowań oraz te, które są podobne do innych, mogą znaleźć się w tym świetle reflektorów - ale osiągnięcie tego wymaga czasu. Dodatkowo, tylko dlatego, że jesteś na stronie "explore" na Instagramie, nie oznacza, że zaczniesz przyciągać klientów. Mimo, że możesz zrobić to wielkie tam, jak wiele z tych osób, które widziały swój post są rzeczywiście z Twojej okolicy i byłby w stanie zarezerwować wizytę?
Bez względu na to, czy chcesz zaistnieć na stronie explore, czy po prostu próbujesz wyrobić sobie markę lokalnie poprzez Instagram, używanie nawet najbardziej popularnych hashtagów spa jest wskazane - ale do pewnego stopnia. Wrzuć kilka topowych hashtagów spa tu i tam, wraz z tymi bardziej lokalnymi, do swojego postu, aby naprawdę dotrzeć z informacją o Twoim spa!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 0 Average: 0/5]Table of Contents
- Dlaczego topowe hashtagi spa są na topie?
- Czy topowe hashtagi spa są skuteczne?
- Czy powinieneś używać najpopularniejszych hashtagów spa?
- 4 stycznia 2022