Makijaż permanentny - zapewnianie klientów o swoich usługach
Twoja firma jest domem dla szerokiej gamy usług PMU (makijaż permanentny) - masz wszystko, począwszy od mikropigmentacji, microblading, powiększanie ust, do usług trwałego makijażu oczu i innych procedur korekcyjnych. Z licencją oprawioną w ramki na ścianie, jesteś dumna ze swojej pracy, ale często potencjalni klienci są odrzucani, gdy widzą słowo "permanentny".
Obawiają się, że jeśli nie są zadowoleni z wybranej usługi, będą musieli żyć z tym na zawsze, lub że mogą być zadowoleni z wyniku usługi w pierwszym dniu, ale chcieliby zmienić swój wygląd w następnym. Uspokój swoje potencjalne klientki dzięki tym 3 krokom!
Świadomość
Zanim dokonasz jakichkolwiek drastycznych zmian w swoim biznesie makijażu permanentnego, zadaj sobie pytanie "czy moi potencjalni klienci wiedzą wystarczająco dużo o moich usługach"? Szanse są takie, że słyszały historie o spartaczonych brwiach lub widziały ogromną kolekcję zdjęć online - dodaj słowo "permanentny" i masz dużą grupę niepewnych potencjalnych klientów.
Zamiast tego, pójdź na całość i podziel się swoją wiedzą! Z pomocą swojego konta Versum, aktywuj swoją stronę rezerwacji online i upewnij się, że dostarczasz szczegółowe opisy swoich usług, proces leczenia, koszty, jak również portfolio prac. Podkreśl fakt, że makijaż permanentny może utrzymywać się przez kilka lat, w zależności od rodzaju zabiegu. Zabiegi takie jak mikropigmentacja nie trwają wiecznie - z czasem blakną i wymagają poprawek.
Warto wspomnieć, że jako licencjonowany artysta PMU posiadasz szeroki zakres szkoleń i wiedzy, a Twój certyfikat jest tego dowodem.
Pozwól klientom mówić
Niezależnie od tego, co kupujemy, naszym głównym czynnikiem decyzyjnym jest doświadczenie, jakie inna osoba miała wcześniej z danym produktem lub usługą. Jeśli Twoi klienci uwielbiają Twój salon kosmetyczny - dlaczego tego nie wykorzystać?
Z pomocą Versum, automatycznie wysyłaj do klientów prośby o recenzję.które mogą oni wykorzystać do oceny swoich doświadczeń w Twojej firmie, a Ty możesz podzielić się nimi w mediach społecznościowych. Prawda jest taka, że potencjalni klienci mają tendencję do ufania innym klientom niż firmie.
Udostępnianie zdjęć przed i po (za zgodą klienta) jest kolejnym świetnym pomysłem na zapewnienie potencjalnym klientom, że Twoja firma oferuje najwyższej jakości usługi makijażu permanentnego. Mogą oni ocenić nie tylko jakość Twojej pracy z brwiami, ale także zobaczyć uśmiechniętą twarz poprzedniej klientki, która mówi wszystko.
Wspomnij o ilości zaoszczędzonego czasu
Jeśli zdjęcia przed i po oraz opinie klientów nie robią sztuczki, to musisz podzielić się korzyściami płynącymi z Twoich usług. Jednak powiedzenie "moje usługi sprawiają, że wyglądasz dobrze i czujesz się dobrze" nie wystarczy - każda firma kosmetyczna to robi, więc spraw, aby Twoja była wyjątkowa!
W przeciwieństwie do innych zabiegów kosmetycznych, makijaż permanentny utrzymuje się znacznie dłużej, co oszczędza czas Twoich klientek spędzany codziennie przed lustrem. Poleć sesję permanentnego eyelinera klientkom, które każdego ranka walczą z uzyskaniem idealnej cienkiej kreski. Lub poleć microblading brwi klientkom, które przyciemniają swoje brwi tuszem do rzęs (wiesz kim jesteś).
Dodatkowo, oferowanie zabiegu mikropigmentacji skóry głowy dla klientów z wypadającymi włosami jest świetną opcją, którą warto mieć w swoim salonie. Jest to usługa niechirurgiczna i jest mniej kosztowna niż alternatywna opcja przeszczepu włosów.
Zapewnianie klientów o swoich usługach nie jest łatwym zadaniem, szczególnie jeśli zabieg jest "trwały" - ale dzięki odpowiednim krokom, możesz zwalczyć ich niepokój i zamienić ich w powracających klientów, którzy z radością będą promować Twój biznes!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 0 Average: 0/5]Table of Contents
- Świadomość
- Pozwól klientom mówić
- Wspomnij o ilości zaoszczędzonego czasu
- 6 lutego 2022