Zwiększ skuteczność marketingu SMS dzięki zaawansowanemu targetowaniu - przykładowe scenariusze

News

Poprzednim razem rozmawialiśmy o zaletach SMS marketingu i omówiliśmy wszystkie do's i don't korzystania z tego medium - więcej na ten temat można przeczytać tutaj. Ze względu na swoją wszechstronność, SMS marketing może być wykorzystywany do osiągania wielu celów - w tym do dostarczania klientom spersonalizowanych ofert specjalnych, idealnie dopasowanych do stylu i historii zakupów klienta. Jest to fantastyczna technika marketingowa, jednak wymaga zaawansowanego narzędzia.

My mamy właśnie takie rozwiązanie - Versum, które zapewnia zaawansowane filtrowanie bazy klientów. Możesz szybko znaleźć klientów, wypełniając określone kryteria wyszukiwania, dodać ich do grupy, a następnie kierować do nich dopasowane oferty, wysyłając masowe SMS-y lub e-maile. Dziś przedstawiliśmy Ci przykładowe scenariusze z wykorzystaniem funkcji kryteriów wyszukiwania Versum, które zainspirują Cię do prowadzenia zaawansowanych kampanii marketingowych, zwiększających zarówno sprzedaż, jak i obsługę klienta.

Wskazówka: Jeśli jeszcze nie używasz Versum, rozpocznij darmową wersję próbną - będziesz mógł natychmiast przetestować pomysły na kampanie marketingowe z tego artykułu i wiele więcej!

Kampania z okazji Dnia Kobiet

Kryteria grupy docelowej: PłećDla
tej kampanii wybierz filtry:
KobietaKobieta jest najpiękniejsza, gdy się uśmiecha. Pozwól nam wywołać uśmiech na Twojej twarzy w ten Dzień Kobiet! Każda Pani, która umówi się z nami na wizytę w tym tygodniu otrzyma torbę z kosmetykami do pielęgnacji. Dzień Pięknych Kobiet - zespół [YOUR BUSINESS NAME].

Kampania "Sezon na studniówkę

Kryteria grupy docelowej: Płeć i WiekW przypadku
tej kampanii wybierz filtry: Kobieta, od 15 do 18Sezon studniówkowy zbliża się wielkimi krokami
? Skorzystaj z naszej specjalnej promocji! Już dziś zarezerwuj wizytę, a otrzymasz dodatkową głęboką odżywkę, która sprawi, że Twoje włosy będą lśniły przez całą noc! Czekamy na Ciebie - [TWOJA NAZWA BIZNESU].

Kampania "Klienci z ulubionymi liniami produktów"

Kryteria grupy docelowej: Produkty kupowaneDla
tej kampanii wybierz filtry: Któryś z wybranych [z danej linii produktów]
[NAZWA KLIENTA], uwielbiasz [NAZWA LINII PRODUKTÓW]? W takim razie czeka Cię nie lada gratka! Wszystkie klientki rezerwujące koloryzację w tym miesiącu otrzymają zestaw mini produktów [PRODUCT LINE NAME], w tym próbki najnowszej linii [PRODUCT NAME]! Umów się na wizytę już dziś, liczba zestawów upominkowych jest ograniczona! Z pozdrowieniami, [TWOJA NAZWA BIZNESU].

Kampania "Event dla klientów VIP"

Kryteria grupy docelowej: WydatkiDla
tej kampanii wybierz filtry: At least 1000£ spent the last 90 daysDear
[CLIENT'S NAME], [YOUR BUSINESS NAME] is happy to invite you to our salon's birthday party! Jest to impreza tylko dla klientów VIP, która odbędzie się [DATA] o [GODZINA] w naszym salonie. Zapraszamy na wieczór ekskluzywnych pokazów pielęgnacji włosów, analizę włosów dla wszystkich uczestników, pogawędkę o urodzie, wino i przekąski. Żaden z gości nie wyjdzie z pustymi rękami! Zadzwoń do nas, aby potwierdzić swoją obecność. Czekamy na Ciebie - zespół [TWOJA NAZWA BIZNESU].

Kampania "Łańcuch poleceń"

Kryteria grupy docelowej: Źródło pozyskaniaDla
tej kampanii wybierz filtry: Polecenie klientaWitaj
, [NAZWA KLIENTA]! Cieszymy się, że zdecydowałaś się odwiedzić nasz salon i mamy nadzieję, że jesteś zadowolona z naszych usług. Uważamy, że dzielenie się jest troskliwe - jeśli dobrze się u nas bawiłaś, poleć salon swojej rodzinie i znajomym, a otrzymasz darmowy zabieg na twarz jako dodatek do kolejnej wizyty! Sprawdź szczegóły promocji na [TWOJA STRONA]. Z wyrazami szacunku, [TWOJA NAZWA BIZNESU].

Kampania "Więcej tego, co lubisz"

Kryteria grupy docelowej: Zakupione usługiDla
tej kampanii wybierz filtry: Dowolne z wybranych [z danego typu usług] w dowolnym okresieWitaj
, [NAZWA KLIENTA]! Wiemy, że bardzo zależy Ci na kondycji Twojej skóry. Z przyjemnością zaprosimy Cię na [NAZWA USŁUGI], która pomoże Ci utrzymać świetliste efekty poprzednich zabiegów! Jeśli zarezerwujesz wizytę w tym tygodniu, otrzymasz kupon o wartości 20 zł na kolejne usługi. Pozostań piękna - [TWOJA NAZWA BIZNESU].

Kampania urodzinowa

Grupa docelowa: Mieć urodziny/imieninyDla
tej kampanii wybierz filtry: Masz urodziny w ciągu najbliższych 30 dniWitaj
, [NAZWA KLIENTA]! Twój wyjątkowy dzień zbliża się wielkimi krokami, a my chcemy, aby był najpiękniejszy jak to tylko możliwe! Jeśli zarezerwujesz u nas dowolną usługę w tym miesiącu, otrzymasz torbę pełną drobnych upominków, które wybraliśmy specjalnie dla Ciebie. Z pozdrowieniami - [TWOJA NAZWA BIZNESU]!

Kampania "Spróbuj czegoś nowego"

Grupa docelowa: Nie kupowałeś jeszcze usługiDla
tej kampanii wybierz filtry: [dana usługa] w dowolnym okresieWitaj
, [NAZWA KLIENTA]! Może czas spróbować czegoś nowego? W tym miesiącu możesz wypróbować [NAZWA USŁUGI] z 15% rabatem! Brzmi kusząco? Czekamy na Ciebie w [YOUR BUSINESS NAME]!

Kampania "Tęsknimy za Tobą"

Grupa docelowa: Brak zarezerwowanych wizytDla
tej kampanii wybierz filtry: Brak zarezerwowanych wizyt w ciągu ostatnich i najbliższych trzech miesięcy
[NAZWA KLIENTA], tęsknimy za Tobą! W [TWOJA NAZWA BIZNESU] mamy dla Ciebie wyjątkową ofertę - zarezerwuj wizytę i sprawdź, co przygotowaliśmy. Czekamy na Ciebie z niecierpliwością!

Wskazówka: Aby kampania była jeszcze bardziej efektywna, aktywuj w swoim systemie dodatek Marketing Automation. Znajdziesz tam kampanię "Stop utracie klientów", która jest w zasadzie ulepszoną wersją tego, co możesz zrobić za pomocą zwykłych wiadomości masowych.

Klienci doceniają otrzymywanie ofert, które są dopasowane do ich potrzeb i faktycznie są dla nich interesujące. Jest to szczególnie istotne w przypadku tak intymnego medium marketingowego, jakim są wiadomości tekstowe. To ogromna szansa dla Ciebie - prowadząc szczegółową ewidencję klientów, a następnie stosując zaawansowane filtrowanie bazy klientów, możesz wysyłać swoim odbiorcom tylko najbardziej precyzyjne, spersonalizowane oferty. Nie marnuj czasu i środków na nieefektywne, spamerskie "one-fit-alls" - zaopatrz się w dobrze przemyślane narzędzie, które w mgnieniu oka przyciągnie uwagę Twoich klientów.

Wypróbuj Versum za darmo

[Ogółem: 4 Średnia: 4.8/5]

Spis treści

  • Kampania z okazji Dnia Kobiet
  • Kampania na sezon studniówkowy
  • Kampania "Klienci z ulubionymi liniami produktów"
  • Kampania "Impreza dla klientów VIP"
  • Kampania "Łańcuch poleceń"
  • Kampania "Więcej tego, co lubisz"
  • Kampania urodzinowa
  • Kampania "Spróbuj czegoś nowego"
  • Kampania "Tęsknimy za Tobą"
Zapisz się do newslettera Z polityką prywatności możesz zapoznać się tutaj.