Zapewnij klientom salonu niesamowite wrażenia z urodzin

News

Prawie każda firma robi coś specjalnego na urodziny klienta - miły rabat, darmowy produkt, a nawet serenada skomponowana przez personel. Chociaż są to zabawne i kreatywne pomysły, które spodobają się Twojemu klientowi, są one ogólne i nie wyróżniają Twojej firmy. Stwórz naprawdę niezapomniane doświadczenie urodzinowe bez przesady!

Klasyczny rabat urodzinowy

Bez względu na branżę, każda firma korzysta lub korzystała ze starego rabatu urodzinowego - klient ma zbliżające się urodziny, więc firma zapewnia mu atrakcyjną ofertę. Ale kiedy przychodzi co do czego, nie jesteś jedynym, który zapewnia takie doświadczenie. W przypadku salonów kosmetycznych i spa, jest więcej niż prawdopodobne, że konkurencja po drugiej stronie ulicy zapewnia taką samą ofertę. Możesz dać większy rabat, ale czy to naprawdę zrobi znaczącą różnicę dla klienta?

Jeśli dobrze zrealizowany, klasyczny rabat urodzinowy może okazać się skutecznym narzędziem, które nie tylko zachęci klientów do częstszego odwiedzania salonu, ale także stworzy trwalszą więź między nimi a Twoją firmą. Zamiast wprowadzać nadużywaną ofertę 10-30% zniżki na wszystkie produkty i usługi, wypróbuj coś nowego, na przykład darmową torebkę z prezentem lub pakiet usług z rabatem.

Mniej pracy - więcej wyników!

Kiedy weźmiesz pod uwagę wszystkie kroki potrzebne do stworzenia i promowania oferty urodzinowej, możesz zacząć się zastanawiać. Zbieranie dat urodzin klientów, wysyłanie im życzeń i tworzenie pomysłów na prezenty może wymknąć się spod kontroli. W ciągu dnia pojawiają się inne zadania, takie jak zamawianie towaru, zarządzanie spotkaniami, przeglądanie raportów czasu pracy pracowników i dbanie o potrzeby klientów. Jednak z pomocą systemu Versum, robienie mniej oznacza więcej!

Podczas pierwszej wizyty klienta w Twoim salonie, poproś go o podanie daty urodzenia (rok nie jest konieczny) i poinformuj, że dajesz wspaniałe prezenty i zniżki z okazji urodzin klienta. Przechowuj te informacje w swojej kartotece klientów. Teraz zaczyna się prawdziwa magia - Twój system Versum ma oko na każdego, kto ma urodziny i w tym wyjątkowym dniu, automatycznie wysyła wiadomość tekstową lub e-mailową. To oszczędza Twój cenny czas i uwalnia Cię od konieczności pamiętania o urodzinach każdego klienta z osobna. Upewnij się, że wiadomość zawiera istotne informacje dotyczące oferty specjalnej i wspomnij, że można ją zrealizować w firmie.

Wskazówka: Wykorzystaj ciekawość swoich klientów - poinformuj ich, że prezent urodzinowy czeka w salonie, ale nie wspominaj o jego zawartości. Twój klient będzie kierowany ciekawością, aby przyjść do salonu i zrealizować swój prezent.

Urodzinowi klienci to lojalni klienci!

Wyobraź sobie, że w dniu swoich urodzin otrzymujesz od salonu ciepłą, serdeczną wiadomość tekstową. Odwiedzasz firmę, odbierasz prezent i idziesz na zakupy - nie może być lepiej! Ale zanim wypuścisz swojego klienta za drzwi, daj mu coś ekstra - pakiet punktów do Twojego programu lojalnościowego. Programy lojalnościowe pozwalają klientom zbierać punkty, które mogą wykorzystać do wyboru wspaniałych nagród, które oferuje Twój salon. Jeśli Twój program lojalnościowy jest aktywny, dystrybucja punktów do klientów, którzy obchodzą urodziny, odbywa się automatycznie. Poza zdobywaniem punktów w dniu urodzin, klienci mogą je również zdobywać przy zakupie produktów, usług, a nawet polecając firmę przyjaciołom i rodzinie.

Wypróbuj Versum za darmo

[Razem: 4 Średnia: 5/5]

Spis treści

  • Klasyczny rabat urodzinowy
  • Mniej pracy - więcej wyników!
  • Urodzinowi klienci to lojalni klienci!
Zapisz się do newslettera Politykę prywatności można przeczytać tutaj.